Cadentro HR-Flex

Cadentro helpt je verder.

Extra ondersteuning gewenst?

Cadentro HR-Flex

 

Organisaties die groeien lopen vroeg of laat tegen hun eigen grenzen aan. Gebrek aan tijd, gebrek aan kennis en daardoor gebrek aan aandacht voor hun menselijk kapitaal, de medewerkers.

 

Het inrichten van een HR-afdeling is dan wellicht een stap te ver, maar dat er behoefte is aan meer HR kennis en ervaring is een feit. Extra ondersteuning is gewenst.

 

Met Cadentro HR-Flex haalt u uw eigen personeelsondersteuning in huis. Zowel op operationeel als op management niveau. Een ervaren HR-professional die op tijdelijke basis en op afgesproken dagen of dagdelen uw organisatie komt versterken.

 

U kunt ons o.a. inzetten voor:

 

  • opstellen en wijzigen van arbeidsovereenkomsten;
  • ontwikkelen van HR-instrumenten zoals functieprofielen en beoordelingssystemen;
  • gespreksondersteuning (werving, selectie, beoordeling, slecht nieuws, ontwikkeling);
  • opstellen en uitvoeren van opleidings- en ontwikkeltrajecten;
  • opstellen van een belonings- en verzuimbeleid;
  • samenstellen van een personeelshandboek;
  • verzuimbegeleiding en casemanagement bij ziektetrajecten;
  • ondersteuning bij ontslag en het opstellen van vaststellingsovereenkomsten;
  • ondersteuning bij re-integratie, outplacement en loopbaantrajecten;
  • adviseren op gebied van personeelsbeleid en strategische personeelsplanning;
  • ondersteunen bij het uitvoeren van het personeelsbeleid.

Wilt u ook een project aan ons voorleggen?

Of wilt u vrijblijvend meer informatie over onze diensten en de mogelijkheden voor uw bedrijf? Bel of mail ons. We informeren u graag.

Cadentro, aangenaam!

CADENTRO

Heerbaan 22

6097 AX   Heel

Tel. 06 - 2248 0417

info@cadentro.nl

Contactformulier

Stuur ons uw bericht via onderstaand contactformulier en we nemen z.s.m. contact met u op. Uiteraard worden uw gegevens niet met derden gedeeld. (De velden gemarkeerd met een * zijn verplicht)
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.